Pages

Klik sini untuk sapot kawan-kawan

Monday, July 25, 2011

Ramadhan, pose dan aku...

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak..tahun dah berganti..so,sekarang ni sape-sape
yang sama baya aku kire dah 26 tahun dah la kan..26 tahun kire muda lagi..jangan risau..
Nasrul Hadi umur 29 pon cakap muda lagi..hahah..
Tahniah jugak aku ucapkan kepada skuad negara..anda wira negara..kepada adik aku jugak..umur baru 24 dah bertunang..
takpela..aku sapot je apa ko buat..
Gambar sekadar hiasan dunia
Err nak tanya, kalo sambut bulan pose,mesti ada azam ke? Amir Otai cakap kene ada.
Malas gile rasa nye nak berazam ni..kalo ade pon,satu je la kot,..nak ejas awek nurse kat hospital..
Kehkehkehkehkeh.
korang yang baca ni pelik tak dengan aku sekarang..rajin kan aku update blog..
haha..tu tanda nye aku sedang menunggu benda yang aku donlod siap..
pasni kalo aku tengah donlod,aku akan update blog walaupon takde orang nak baca,.hahaha..

PS: Tahun ni pose penuh lagi!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...