Pages

Klik sini untuk sapot kawan-kawan

Monday, October 25, 2010

Churp Churp!







Anda sangat bertuah hari ini kerana telah terpilih untuk menjadi pembaca pertama mengenai benda alah di atas. Nampak menarik bukan? Jujurnya, saya sendiri tidak mengenali gerangan Burung di atas. Burung biru tu pun saya tak tahu burung apa. Berkemungkinan itu ialah burung unta. Walau bagaimanapun, usah dipedulikan mengenai gerangan burung tersebut. Mari kita ke topik asal.

Anda teruja dengan kecomelan burung biru di atas? Anda terasa seperti mahu peluk cium burung tersebut? Anda terasa mahu membawanya tidur? Anda tak rasa yang anda cuba melakukan hubungan songsang dengan benda tidak bernyawa? Anda tiada otak? Kah kah kah..

Ok. Saya malas nak mengarut panjang panjang. Iklan Burung dekat atas adalah salah satu jenis iklan baru. Ia comel dan menguntungkan. Satu kombinasi yang jarang jarang ada pada iklan. Kalau dibandingkan dengan roti canai banjir, iklan burung tersebut memang Champion of Comel. Siap ada kaler biru muda dan tulisan. Tetapi saya jamin, ia selamat di klik dan ianya semestinya halal walau saya tidak meletakkan logo Jakim.

Apa yang penting, harganya adalah percuma. Tidak perlu nak runding-runding harga. Sikit sikit runding, bengkraplah saya.

Akhir sekali, anda tidak perlu mencari downline dan membentuk sistem perniagaan piramid setelah klik burung tersebut. Lantak andalah nak buat apa pun. Nak cerita pada kawan-kawan, nak post dalam fesbuk, postlah. Menarik kan?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...