Pages

Klik sini untuk sapot kawan-kawan

Wednesday, August 17, 2011

FUTSAL

Aku saja je lambat bagi komen pasal futsal  hari tu.
Kalau menang, sebelum ambil pingat aku dah update dekat aku nya blog ni.
Tapi disebabkan pasukan aku memang nasib kalah, aku lambat-lambat kan.
Walaupun terdapat sedikit gementar sebelum pendaftaran,
gementar tersebut berjaya diatasi dengan semangat setia kawan.

Aku bangun pagi tu agak lambat. Walaupun alarm henpon aku dah berbunyi,
“hensem, hensem, tolong bangun”, aku masih cekal memegang erat selimut aku.
Bangun je, aku terus capai beg aku dan terus hidupkan enjin turbo 1.3 aku.
Apa pun aku tak sempat nak buat, cuma sempat hirup Milo ais dekat Kios dalam 2-3 das.

Sampai dekat tempat pertandingan, aku rasa pelik sebab ramai sangat orang.

Dibawah aku sertakan perihal pasukan aku ni:

Nama Pasukan: BPA Rangers (Nasha bagi nama ni, bagi nampak macam jawa skit katanya,
memang betul-betul tak kongsi gelap)

Nasrul Hadi (Kapten) – Menyusun starategi
Nasha (Pen. Kapten) – bertindak sebagai perancang perlawanan
En Amirul Zzaki (Keeper) - merangkap sponsor Jersi
Pali (Tengah) – banyak diam, gementar gamaknya.
Daus (Defender) – merah-merah muka dia. malu agak nya
Aku – simpanan je
Latepi – hari rabu lagi dah bagi alasan
En sabri – simpanan juga

Keputusan:

0 – 0 : ni waktu lawan Library
0 – 0: ni waktu lawan second
0 – 0: ni waktu lawan third
2 – 1: ni waktu lawan ke empat
1 – 2: ni waktu lawan ALK

Kalau kau orang tengok dekat graf, prestasi kita orang semakin meningkat.
Tapi pasukan aku ni tetap kalah. 
Walaupun aku penat dan sakit-sakit sebab terus main takde training,
tapi aku suka sebab aku dah lama tak main futsal dengan budak-budak ni.
Dapat juga jumpa budak-budak dari bahagian lain.
Banyak lagi yang aku nak tulis, tapi ada kerja nak kena buat. Kita jumpa je lah tahun depan ye?
Aku akan pastikan aku bawak pasukan terbaik tahun depan.

P/S: Aku pergi Low Yat hari tu, dekat 5 jam beratur nak 'cucuk' duit. Ada game Snake ke dekat mesin ATM tu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...