Pages

Klik sini untuk sapot kawan-kawan

Wednesday, August 17, 2011

korean romantic Comedy

Seducing Mr. Perfect~

Kebelakangan ni, saya selalu menjadi pendengar setia pada masalah cinta orang lain.
Hampir setiap hari. Memang dari dulu lagi saya biasa jadi tempat orang luah masalah
cinta walaupun saya bukan pandai sangat dalam bercinta ni. Kebiasannya, saya dengar je.
Nak bagi nasihat pasal apa benda dan macam mana cinta tu berputar memang saya tak reti.
Ahh, saya bukan cupid nak panah panah hati orang ni. Nak saya bagi nasihat pasal komputer tu,
boleh lah sikit sikit.

Tajuk entri dekat atas ni sebenarnya tajuk satu filem romantik komedi Korea yang saya layan semalam.
The best romantic comedy film that I ever seen. Entah bila entah saya download cerita ni pun saya tak tahu,
tapi rasanya Wanaz As yang cadangkan dekat saya suruh download cerita ni.
Saya syak cerita ni sebenarnya tipikal dengan cerita romantik komedi yang lain.
Saya bukan biasa tengok pun cerita cerita macam ni. Keh Keh Keh.

Jadi, kepada sesiapa yang mempunyai masalah cinta, yang nak belajar pasal cinta,
nak mendalami maksud cinta dan segala benda yang seangkatan dengan jiwang ni,
saya cadangkan tengok lah cerita ni. Takkan menyesal nya. Korang boleh mengenal hati budi orang
yang korang suka hanya dengan menonton cerita ni. Saya tak pasti ada jual ke tak CD cerita ni dekat kedai.
Tapi korang boleh download je dekat internet. Kalau nak suruh saya burn kan dekat CD pun boleh.
Saya letak harga RM 250 termasuk caj penghantaran dan makan tengahari.
Ini bisnes tolong melayu punya. Kah Kah Kah.

Apasal saya tengok cerita macam ni? Chet! Saya lelaki yang mempunyai selera cinta yang normal.
Malas saya buat hal kahwin dengan gitar. Rambo dan grunge belakang kira.
Awie yang gangster tu pun nyanyi lagu Taman Rashidah Utama tahu tak???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...